به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمد عقیل سلگی» افزود: روز گذشته فردی با مراجعه به یکی از یگان انتظامی شهرستان شازند اعلام کرد که در یکی از شهرهای استان های همجوار، مسافری را سوار کرده و این فرد پس از گذشت ساعتی در یکی از جاده های ورودی استان، با تهدید سلاح گرم خودرویش را سرقت می کند.
وی ادامه داد: با اعلام این گزارش تحقیقات پلیس برای شناسایی سارق آغاز و در اقدامات اولیه پلیس مشخص شد سارق با خودروی سرقتی در یکی از پمپ بنزین های اطراف این شهرستان مشاهده شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شازند بیان کرد: این فرد در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر و یک قبضه سلاح کلت کمری از او کشف شد.
سرهنگ سلگی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

*** 172 راس دام سرقتی در عملیات پلیس شهرستان اراک کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: فردی که 172 راس دام را از یک روستا در استان قم سرقت کرده بود، در عملیات پلیس این شهرستان شهرستان شناسایی و دستگیر و دام های کشف شده به صاحب آن تحویل شد.
سرهنگ «شهرام امیریان» افزود: فردی با مراجعه به پلیس شهرستان اراک گزارش سرقت این دام ها را ارایه کرد و گفت اطلاعاتی از احتمال حضور سارق در یکی از روستاهای این شهرستان به دست آمده است.
وی ادامه داد: تحقیقات نامحسوس پلیس در این خصوص آغاز و نیروی انتظامی فردی را در این خصوص در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک تصریح کرد: این فرد در آغاز تحقیقات مدعی شد این دام ها خریداری کرده است که با بررسی های دقیق، مشخص شد این فرد، دام ها را از شهرستان قم سرقت کرده است.
سرهنگ امیریان بیان کرد: دام های کشف شده از این فرد با هماهنگی مرجع قضائی، تحویل صاحب آنها شد و مراحل برخورد قانونی با فرد سارق نیز در دستور کار پلیس قرار گرفت.
شهرستان شازند از توابع استان مرکزی است که در 33 کیلومتری جنوب غربی اراک واقع شده و در این منطقه بیش از 117 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.