سرهنگ جمشید باقری روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: تیم گشت کلانتری ۱۷ شهر مریانج در حین گشت زنی به یک نفر مشکوک شده و این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی پلیس منتقل کرد.

وی افزود: پس از بررسی دقیق موضوع توسط عوامل تجسس مشخص شد که این فرد به تازگی از زندان آزاد شده و چند فقره سرقت از باغ ها بعد از آزادی انجام داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: با بازبینی فیلم های به دست آمده از محل سرقت این موضوع برای پلیس محرز و با راهنمایی متهم از محل های سرقت بازبینی شد که مالباختگان نیز به کلانتری دعوت شدند.

سرهنگ باقری بیان داشت: سارق در بازجویی های فنی و پلیسی به نگهداری اموال سرقتی در منزلش اعتراف کرد که اموال مکشوفه با هماهنگی قضایی به مالباختگان بازگردانده شده و متهم به همراه پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

کشف چهارکیلوگرم هروئین در همدان

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: پس از کسب خبری مبنی بر این که قاچاقچیان قصد انتقال موادمخدر از استان های غربی به همدان دارند، بررسی موضوع در دستور کار کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان قرار گرفت.

سرهنگ محمد تقی حاجیلویی افزود: با اقدامات اطلاعاتی خودرو سواری متهمان در ورودی شهر همدان شناسایی و متوقف شد که در بازرسی از آن، چهار کیلوگرم هروئین با لفافه کشف و ۲ نفر نیز دستگیر شدند.

کشف دام قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران پاسگاه  انتظامی "همه کسی" شهرستان بهار هنگام کنترل خودروهای عبوری در مسیرهای مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه کامیونت حامل بار دام مشکوک و آن را متوقف کردند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: ماموران پس از بازرسی این کامیون، ۳۸ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز به ارزش حدود ۱۰۰ میلیون تومان را کشف کرده و یک متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.