سرهنگ هادی قزوینهای روز شنبه در تشریح این خبر گفت: با تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، این باند قصد انتقال موادمخدر به استان همدان را دارد.

وی افزود: در یک تعامل اطلاعاتی و عملیاتی هدفمند و هوشمندانه با یگان امداد انتظامی شهرستان همدان منزل نامبردگان شناسایی و در بازرسی از آن، هفت کیلو و ۸۴۰ گرم روان گردان شیشه و ۲۲۰ گرم مخدر هروئین کشف و چهار قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.

کشف ۳۰۰ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان بر یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، این باند قصد انتقال مواد مخدر از استان های شرقی و جنوب شرقی به استان های غربی را دارد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: در یک عملیات مشترک با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان، این باند متلاشی و ۳۰۰ کیلوگرم تریاک با لفافه کشف، ۲ متهم دستگیر و سه دستگاه خودرو توقیف شد.

وی اظهار داشت: گسترش اشراف اطلاعاتی و تشدید مبارزه و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و تلاش در راستای پیشگیری از اعتیاد از اولویت های پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

حدود چهار و نیم تن مواد مخدر امسال در همدان کشف شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.