سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه در نشست اعضای شورای تامین در محل پلیس مبارزه با مواد مخدر، از کشف بیش از چهارونیم تن انواع موادمخدر از ابتدای سال جاری تا کنون در همدان خبر داد.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ کیلوگرم از موادمخدر کشف شده هروئین است که با توجه به آثار تخریبی بالایی که این ماده مخدر دارد می تواند آسیب های جدی به جامعه وارد کند.

فرمانده انتظامی استان همدان کشف محموله یک تنی تریاک را بی سابقه دانست و اضافه کرد: اعضای این باند حرفه ای و سازمان یافته در تلاش بودند که این محموله را از استان های جنوبی به استان همدان و دیگر استان های غربی منتقل کنند که با اشراف اطلاعاتی پلیس دستگیر شدند.
 
دستگیری ۶ سارق در ملایر
فرمانده انتظامی ملایر گفت: در راستای شناسایی و دستگیری مجرمان و سارقان در شهرستان ملایر در ۴۸ ساعت گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی، هفت طرح ضربتی در نقاط مختلف و از پیش تعیین شده اجرا شد.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهدا یک سارق خودرو، یک کیف قاپ و یک مالخر را دستگیر و ۲ دستگاه خودروی سرقتی پراید و سه فقره کیف قاپی  را کشف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی، ۲ سارق اماکن خصوصی و یک سارق منزل را دستگیر و سه فقره سرقت را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: در این طرح، ماموران پاسگاه انتظامی زمان آباد و بخش انتظامی زند نیز یک سارق خودرو را دستگیر و ۲ دستگاه خودروی سرقتی پراید را کشف کردند.

سرهنگ سلگی با اشاره به این که ۶ سارق دستگیر شده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: از شهروندان درخواست می شود ضمن مراقبت لازم از اموال و امکانات خود، در صورت مواجهه با هر گونه موارد مشکوک بی درنگ با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

مرگ عابر پیاده در همدان
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز گذشته (۲۱ آبان) وقوع یک فقره تصادف در بلوار کربلا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و اکیپی از ماموران کلانتری ۱۷ مریانج عازم محل حادثه شدند.

سرهنگ جمشید باقری افزود: پس از حضور ماموران و بررسی مقدماتی مشخص شد، تصادف بین یک دستگاه سواری برلیانس و یک مرد ۷۲ ساله به وقوع پیوسته که مصدوم به بیمارستان بعثت منتقل شد.

وی اضافه کرد: برابر اطلاعات دریافتی این مرد ساعت ۲۲ شب گذشته به علت شدت جراحات وارده، در بیمارستان بعثت جان خود را از دست داد.
 

دستگیری۱۳ سارق در فامنین
فرمانده انتظامی فامنین گفت: با مشارکت یگان های انتظامی شهرستان فامنین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ علی حسن حیدری با اشاره به این که ماموران در اجرای این طرح، ۱۳ سارق و سه خرده فروش موادمخدر را دستگیر کردند، افزود: در ادامه این طرح، هفت فقره سرقت و مقداری اموال مسروقه از جمله یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد.
وی بیان کرد: در این طرح چهار متهم نیز در حوزه قاچاق کالا دستگیر و ۴۷ دستگاه انواع وسایل نقیله متخلف توقیف و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف سیگار و کود شیمیایی قاچاق در نهاوند
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند در بازدید از یک انباری در سطح شهرستان، ۱۳۰کیسه کود شیمیایی ۴۰ کیلوگرمی کشف کردند.

سرهنگ شااحمد ساکی افزود: در ماموریت دیگری ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از یک واحد صنفی، موفق به کشف ۲ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق خارجی قاچاق شدند.

وی با اشاره به این که ارزش کالاهای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۱۱۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: ۲ متهم این پرونده ها به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۹ سارق در نهاوند
فرمانده انتظامی نهاوند همچنین  گفت: ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، چهار سارق منزل،۲ سارق اماکن خصوصی، یک سارق سیم برق، یک سارق موتورسیکلت و یک کیف قاپ را دستگیر کردند.

سرهنگ شااحمد ساکی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی، به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی،۲ فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت سیم برق و یک فقره سرقت مغازه اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.