به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا زارعی بیان کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو و لوازم آن در شهر همدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا کارآگاهان پس از چند روز تحقیقات گسترده و بررسی های میدانی تمامی سوابق سارقان سابقه دار که در این امر فعالیت داشتند را مورد بررسی قرار دادند.
رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: با انجام اقدامات پلسی، مشخص شد شخصی 30 ساله که پیشتر چند بار به اتهام سرقت از داخل خودرو دستگیر و روانه زندان شده بود، دوباره با تشکیل باندی در امر سرقت خودرو و قطعات آن فعالیت دارد.
سرهنگ زارعی افزود: با شگردهای خاص پلیسی، این سارق حین فروش لوازم مسروقه در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.
وی بیان کرد: متهم در بازجویی ها به سرقت 2 دستگاه خودرو پراید و سه فقره قطعات خودرو در مناطق مختلف شهر همدان با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد که همدست متهم و چهار مالخر دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه تمامی محل های سرقت با راهنمایی متهم بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند اظهار داشت: اموال سرقتی شامل دستگاه ضبط و پخش، کپسول ال.پی.جی، پاور بانک، فلش و مدارک هویتی از سارقان کشف و متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.