سرهنگ رضا زارعی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پس از مراجعه چند تن از شهروندان و اطلاع رسانی از وقوع چندین فقره سرقت موضوع مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: عوامل دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در تحقیقات مقدماتی ابتدا یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند که در بازجویی ها به 9 فقره سرقت منزل با همدستی دوستش اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهار داشت: همدست این سارق نیز در مخفیگاهش دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده هر 2 متهم تحویل مرجع قضایی شدند.
سرهنگ زارعی ادامه داد: همچنین در عملیات دیگری اعضای باند سارقان وسائط نقلیه شناسایی و دستگیر شدند که در بازجویی ها به سرقت هفت دستگاه خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند.
وی توضیح داد: سرقت موتورسیکلت با شیوه و شگرد مشابه در سطح شهر همدان رخ می داد بنابراین تیمی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شد.
وی افزود: ماموران با تحقیقات میدانی و شگردهای خاص پلیسی یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و در یک عملیات دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
رئیس پلیس آگاهی همدان بیان کرد: این فرد در تحقیقات و بازجویی ها به سرقت یک دستگاه خودرو وانت پیکان و 6 دستگاه موتورسیکلت با همدستی 2 فرد دیگر اعتراف کرد.
سرهنگ زارعی گفت: با راهنمایی متهم اقامتگاه همدستان وی نیز شناسایی و در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و در تحقیقات مشخص شد 2 تن از خریداران اموال مسروقه نیز با متهمان همکاری دارند.
وی ادامه داد: خریداران اموال مسروقه دستگیر و موتورسیکلت های مسروقه نیز کشف شد و با دستگیری اعضای این باند تمامی محل های سرقت مورد تایید، مالباختگان شناسایی و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
آمار سرقت در همدان روند نزولی داشته است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.