به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی حاجیان روز شنبه با اعلام این خبر افزود: در پی ارجاع شکایتی به پلیس آگاهی شهرستان آبیک مبنی بر سرقت قطعات خودرو از یک شرکت تولیدی، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان با تشکیل کارگروه ویژه ای در دستور پلیس آگاهی شهرستان آبیک قرار گرفت.
این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد حجم زیادی از قطعات خودرو از این شرکت تولیدی در زمان حضور 6 ماهه صاحب شرکت در خارج از کشور به سرقت رفته است.
وی افزود: صاحب شرکت تولیدی که پس از انبار گردانی، متوجه سرقت میلیاردی از شرکت خود، پس از فک مهر و موم شده بود به پلیس مراجعه کرده و شکایت خود را تقدیم کرد.
این مسئول اضافه کرد: در اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی 2 مظنون دراین رابطه شناسایی شده و تحت مراقبت های نامحسوس پلیسی قرار گرفتند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: ماموران هنگام خروج یکی از مظنونان از شرکت تولیدی با خودرو شخصی، به وجود اموال سرقتی در خودروی وی مشکوک شده و در بازرسی از آن تعدادی قطعات خودرو وکابل کشف کرده و فرد مظنون را دستگیر کردند.
حاجیان خاطر نشان کرد: پس از دستگیری اولین مظنون، همدست وی پس از اطلاع از دستگیریش قصد خروج از استان را داشت که در یک اقدام ضربتی وی نیز دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.
وی عنوان کرد: متهمان در بازجویی فنی ماموران و در مواجه با ادله متقن پلیس به سرقت قطعات خودرو طی چندین مرحله از اوایل سال جاری با سوء استفاده از مسئولیت واگذار شده اعتراف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه هر 2 متهم از عوامل نگهبانی شرکت تولیدی بودند افزود:متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب قانونی روان زندان شدند.
شهرستان آبیک با مرکزیت شهری به همین نام در 55 کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.