سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه در تشریح این خبر گفت: با تلاش های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان یک قاچاقچی که قصد انتقال مواد مخدر را از استان های جنوبی به استان های غربی را داشت شناسایی شد.

وی افزود: با هوشمندی ماموران و در یک اقدام ضربتی و با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان نهاوند خودرو فرد یاد شده در ورودی نهاوند متوقف و در بازرسی از آن ۲۰ کیلوگرم تریاک با لفافه جاسازی شده کشف شد.

سردار کامرانی صالح با اشاره به این که متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، گفت: برخورد با قاچاقچیان از رویکردهای اصلی پلیس بوده و متخلفان بدانند از چنگال قانون نمی توان بگریزند.

احتکار کود شیمیایی و شکر

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: بر اساس طرح تدوین شده در خصوص اقدامات فعال پلیس در حوزه مقابله با قاچاق کالا و احتکار در سطح شهرستان، ماموران بخش انتظامی گیان با انجام اقدامات انتظامی و اطلاعاتی موفق به شناسایی یک انبار احتکار کود شیمیایی و شکر شدند.

سرهنگ احمد ساکی  افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از این انبار، ۵۹ کیسه کود شیمیایی اوره،۷۷ کیسه کود شیمیایی دی.آمونیوم و ۲۰۴ کیسه شکر احتکار شده کشف شد.

وی با اشاره به این که ارزش کالاهای احتکار شده ۷۰ میلیون تومان برآورد شده است، گفت: پرونده قضائی نیز در این راستا تشکیل شده و اقدامات قانونی در دست اقدام است.

کشف دام قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی این شهرستان هنگام کنترل مسیرهای ارتباطی منتهی به ملایر به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۴ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز حمل و جابجایی، کشف و یک متهم دستگیر شد.

وی گفت: در ادامه این ماموریت، از یک دستگاه کامیونت خاور نیز ۲۵ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز جابجایی توسط ماموران ایست و بازرسی حرم آباد کشف و یک متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.