سردار غلامرضا جعفری عصر پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب، شب گذشته حین کنترل خودروهای عبوری در محور هشتنبدی به میناب به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست دادند.

وی افزود: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار می کنند و در تعقیب و گریز طولانی در محورهای خاکی با سلاح جنگی به سمت ماموران تیراندازی کردند.

سردار جعفری بیان داشت: در اقدام ضربتی متقابل پلیس، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی شب به سمت کوه های اطراف متواری شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در بازرسی از خودروی قاچاقچیان ۲۶۱ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در بسته های مختلف کشف شد و تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.

وی ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان میناب در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

درنیمه نخست امسال ۴۵۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین، ۱۲۰ دستگاه موتورسیکلت و دو فروند شناور حامل مواد مخدر در هرمزگان شناسایی و توقیف شده است.

در این مدت ۳۷ تن انواع مواد مخدر استان کشف شده که شامل ۳۳ تن و ۵۸۶ کیلو تریاک، ۲ تن و ۵۲۲ کیلو حشیش، ۱۱۸ کیلو و ۶۲۵ گرم هرویین و ۲۱۳ کیلو و ۳۳۸ گرم شیشه، ۱۹ کیلو و ۵۲۰ گرم مرفین و ۲۰۰ کیلو و ۸۷۰ گرم سایر موادمخدر  است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.