به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار محمد قنبری در این باره اظهار داشت: در راستای مبارزه شبانه روزی با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با اقدامات اطلاعاتی پیچیده از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر مطلع شدند.
وی افزود: پس از چند شبانه روز تحقیقات گسترده میدانی و رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، روز گذشته به اطلاعاتی در خصوص تردد قاچاقچیان در یکی از محورهای بیابانی- کوهستانی با 2 دستگاه خودرو دست یافتند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این عملیات که با هدایت فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر و با حضور تیم هایی از تکاوران پلیس همراه بود پس از ساعتی کمین در مسیر تردد اعضای این باند سرانجام ظهر گذشته آنها را غافلگیر کردند.
سردار قنبری اظهار داشت: در این عملیات قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه بر خود با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات متواری که با سرعت عمل تکاوران پلیس، 2 نفر از اعضای باند دستگیر و در بازرسی از 2 خودرو آنان یک تن و 339 کیلو و 75 گرم تریاک، 29 کیلو و 200 گرم حشیش و 7 کیلو و 910 گرم هروئین کشف شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند قاچاق خاطر نشان کرد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ در این استان امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاق موادمخدر می باشد.
به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 337 کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.