به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار احمد طاهری سه شنبه شب در این باره اظهار داشت: یگان های عملیاتی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان یک باند بزرگ که به طور مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.
وی افزود: تیم های اطلاعاتی پلیس با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را در حال جابه جایی مواد مخدر با 2 دستگاه پژو پارس و 405 در محدوده ایرانشهر شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افسران زبده پلیس مبارزه با مواد مخدر به محض ورود خودرو پژو پارس به منزلی در عملیاتی منسجم با رعایت مسائل امنیتی در اقدامی ضربتی وارد عمل شده و 2 سوداگر مرگ را دستگیر کردند.
به گفته وی در بازرسی از این منزل 523 کیلوگرم تریاک، یک قبضه اسلحه کلاش و 50 فشنگ جنگی کشف شد.
سردار طاهری ادامه داد: در همین راستا تیمی دیگر از ماموران انتظامی ایرانشهر که همزمان پژو 405 را تحت تعقیب قرار داده بود پس از خارج شدن از شهر به راننده آن با علائم هشدار دهنده دستور ایست دادند که سرنشین خودرو به سمت عوامل انتظامی تیراندازی کرد.
وی افزود: در یک درگیری مسلحانه خودرو 405 متوقف و در بازرسی از آن 998 کیلوگرم تریاک و 41 کیلو و 500 گرم حشیش، یک قبضه اسلحه کلاش، چهار تیغه خشاب و 68 تیر جنگی کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به عملیات دیگر پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان سیب و سوران اشاره کرد و گفت: ظهر روز گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی یک باند قاچاق مواد افیونی در روستای 'سیب' با آنان درگیر شدند.
وی بیان کرد: در این عملیات که ساعتی طول کشید 2 تن از قاچاقچیان به هلاکت رسیدند و ستواندوم مرتضی کارچانی مجروح و پس از انتقال به بیمارستان رازی شهر سراوان به فیض شهادت نائل آمد.
سردار طاهری با اشاره به کشف100 کیلو و 500 گرم تریاک، 2 قبضه سلاح کلاش، 2 تیغه خشاب و مقادیری مهمات از 2 خودرو قاچاقچیان در این عملیات خاطر نشان کرد: تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضا متواری این باند قاچاق ادامه دارد.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.