به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: در راستای مبارزه شبانه روزی با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلگان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس ایرانشهر از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد افیونی مطلع شدند.
وی افزود: پس از انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، روز گذشته 2 دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه نیسان وانت متعلق به اعضای این باند در مسیر ایرانشهر - دلگان از سوی پلیس شناسایی که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران انتظامی با آنها درگیر و از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها متواری شدند.
وی گفت: در این عملیات مشترک، پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن دستگیری یکی از قاچاقچیان در بازرسی از خودروها 957 کیلو و 210 گرم تریاک را کشف کردند.
سردار قنبری خاطر نشان کرد: همچنین روز گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زابل ضمن دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای، 51 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو پراید وی کشف کرد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، گفت: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور کامل در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.
به گزارش ایرنا، سیستان و بلوچستان با گستره 187 هزار و 502 کیلومتر مربع افزون بر 1100 کیلومتر مرز زمینی با افغانستان و پاکستان (دو کشور عمده تولید کننده مواد مخدر) دارد.
سیستان و بلوچستان پیشروترین استان در جهان از لحاظ مبارزه با مواد خانمان سوز مخدر است.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.