مسعود مصطفی جوکار روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به تعویق افتادن این مسابقات را باید به فال نیک گرفت و از فرصت به دست آمده برای آماده سازی و حضور قدرتمند در بازی ها استفاده کرد.

وی اضافه کرد: در این شرایط معتقدم می توانیم در المپیک نتایج بهتری را کسب کنیم و از هم اکنون به کسب ۲ مدال طلا در کشتی آزاد خوش بین هستم.

نایب قهرمان سابق المپیک ۲۰۰۴ آتن بیان کرد: فرصت یکساله برای کشتی کشورمان تا المپیک توکیو عالی است و می توانیم با بهترین نفرات اعزام شویم.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال شیوع ویروس کرونا برای تمام نقاط جهان است و در چنین شرایطی باید ضمن رعایت و مراقبت از سلامت جسمانی، تمرین ها به صورت فردی دنبال شود.

مربی تیم ملی کشتی کشور یادآور شد: کادر فنی تیم ملی به دنبال تدوین بهترین برنامه برای آماده سازی ملی پوشان است و به صورت مرتب نیز با آنها در ارتباط هستیم.

وی افزود: وضعیت جسمانی و آمادگی ملی پوشان را به صورت مستمر پیگیری می کنیم تا به محض لغو تعطیلی تمرین های تیم ملی بتوانیم ادامه برنامه ها را به صورت منظم برگزار کنیم.

جوکار اظهار داشت: اکنون در همان فضای خانه نیز می توان آمادگی بدنی را تا حدی حفظ و ارتقا داد و برای تمامی ملی پوشان برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

مسعود مصطفی جوکار از مربیان سازنده کشتی استان همدان و عضو تیم ملی کشتی آزاد کشور است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.