کامران گردان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گرمخانه شهرداری همدان پذیرای افراد بی سرپناه است و مراتب بهداشتی و تست تب سنجی از افراد مراجعه کننده به صورت مستمر انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه هم اینک ۷۶ بی سرپناه و کارتن خواب در گرمخانه همدان اسکان دارند، بیان کرد: با توجه به اسکان این افراد و در راستای پیشگیری از ویروس کرونا روزانه ۲ مرحله ضدعفونی در این مکان صورت می گیرد.

گردان خاطرنشان کرد: در حال حاضر گرمخانه شهرداری همدان از وضعیت و تجهیزات مطلوب برخوردار است اما انتظار داریم سایر ارگان ها نیز مشارکت لازم را در راستای خدمات رسانی مطلوب به این افراد داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با وجود تلاش ها و خدمات صورت گرفته همچنان شیوع کرونا افراد بی سرپناه و کارتن خواب را تهدید می کند، گفت: تمام ارگان های متولی باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان نیز در این باره گفت: از اسفندماه گذشته تاکنون ۲۰ بی سرپناه به شمار افراد مستقر در گرمخانه همدان افزوده شده است.

حسین خانجانی با اشاره به سم زدایی مداوم گرمخانه همدان باتوجه به شیوع ویروس کرونا، افزود: تاکنون مورد مشکوک به کروناویروس در گرمخانه همدان مشاهده نشده است.

وی اضافه کرد: تست کرونا از مددجویان گرمخانه همدان با همکاری مراکز بهداشتی انجام شده و مورد مثبت گزارش نشده است.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد:  افراد مراجعه کننده قبل از ورود به گرمخانه باید علاوه به استحمام، لباس های خود را به مسوولان تحویل داده و البسه تمیز تحویل بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.