عباس صوفی روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال اولویت اصلی شهرداری همدان اجرا و تکمیل طرح های مهم و نیمه نظیر تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی، پارکینگ طبقانی آقاجانی بیک، تقاطع غیرهمسطح غدیر، آسفالت معابر اصلی شهر، پارک ولایت، آرام سازی بلوار ارم و پارک آمادای (تپه پیسا) است.

وی، تعیین تکلیف پیاده راه سازی معابر منتهی به میدان امام (ره)، تکمیل طرح سینا و ساماندهی ورودی های شهر همدان را از دیگر اقدام های مدیریت شهری همدان در سال جاری عنوان کرد.

صوفی با اشاره به سیاستگذاری اجرای ۴۳۰ طرح مختلف شهری همدان در سال جاری گفت: این طرح ها توسط شورای اسلامی شهر همدان سیاستگذاری شده و شهرداری تمام تلاش خود را برای تحقق آن بکار گرفته است.

وی خدمات رسانی بهینه و مطلوب به مردم و کسب رضایت شهروندان را مهمترین وظیفه مدیریت شهری دانست و گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب "جهش تولید" نامگذاری شده است، به دنبال ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات هستیم.

شهردار همدان برقراری ارتباط با سامانه ۱۳۷ را ظرفیت بالقوه برای پیگیری و حل مشکلات و دغدغه های مردم دانست و گفت: مدیران نواحی شهری آماده پیگیری مطالبات مردم پیرامون زندگی شهری و حل مشکلات از طریق این سامانه هستند.

شهرداری همدان دارای چهار منطقه شهری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.