علی رحیمی‌فر روز دوشنبه در نخستین نشست کمیسیون فنی عمرانی شهرداری همدان اظهار داشت: تاکنون ۵۳ مورد طرح پیاده راه سازی در شهر همدان انجام شده و امسال نیز با بودجه اختصاص یافته نسبت به مناسب سازی و بهسازی آن اقدام می شود.

وی اضافه کرد: همچنین شهرداری همدان امسال یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای مناسب سازی سرویس های بهداشتی سطح شهر بودجه اختصاص داده است.

رحیمی فر با تاکید بر نگهداری تاسیسات شهری در حوزه پل های غیرهمسطح نیز خاطرنشان کرد: امسال تعمیر ۹ پل تقاطع سطح شهر همدان با یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار در اولویت شهرداری قرار دارد.

وی بیان کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۷۰۰ تن آسفالت در راستای لکه گیری معابر همدان تامین و پخش شد.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان افزود: شهرداری باید در راستای تامین آسفالت مورد نیاز در سال جاری نسبت به فعال سازی کارخانه سازمان عمران و نیز کارخانه های سطح استان اقدام کند.

رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این نشست گفت: شهرداری همدان سال قبل بیشترین تلاش خود را در راستای اجرای پروژه مناسب‌سازی سطح شهر داشته است.

کامران گردان افزود: با توجه به اینکه نگهداری از تاسیسات شهری امری ضروری محسوب می‌شود از این‌ رو شهرداری باید نسبت به نگهداری پل‌های غیرهمسطح برنامه ‌ریزی‌های کوتاه ‌مدت و بلند مدت داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.