به گزارش خبرنگار مهر، حشمت اله صیدی شامگاه سه شنبه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر سنندج که با موضوع ضرورت راهکارهای مقابله با بیماری کرونا برگزار شد، اظهار داشت: امروزه تمام جهان به نوعی درگیر ویروس کرونا است و طبیعتاً هیچ انسانی نمی‌تواند نسبت به این بیماری بی‌تفاوت باشد.

وی افزود: شهرداری یک سری اقدامات را انجام داد و اینکه روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد مشخص نیست و به احتمال زیاد مجبور به برخی هزینه‌ها برای مقابله و پیشگیری از بیماری باشیم.

شهردار سنندج خواستار پیش‌بینی دو میلیارد تومان برای هزینه برنامه‌های پیشگیرانه بیماری کرونا شد و ادامه داد: سایر شهرداری‌های سطح کشور نیز این هزینه‌ها را پیش‌بینی کرده‌اند.

صیدی با بیان اینکه این اعتبار در صورت نیاز هزینه خواهد شد اما امیدواریم نیاز به هزینه نباشد، یادآور شد: از اول هفته جاری تاکنون روزانه دو بار ناوگان حمل و نقل عمومی ضدعفونی می‌شود و در سرویس‌های بهداشتی سطح شهر نیز اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی بیان کرد: شهرداری سنندج هماهنگ با مرکز بهداشت کارگروهی را تشکیل داده و اقدامات پیشگیرانه لازم در سطح شهر در حال انجام است.

شهردار سنندج گفت: تمام سازه‌های تبلیغاتی شهرداری بدون هیچ چشم داشت و دریافت مبلغی برای اطلاع‌رسانی‌های و موارد آموزشی بیماری کرونا در اختیار مرکز بهداشت قرار گرفته است.

صیدی اظهار داشت: ضدعفونی گرمخانه متکدیان سنندج نیز در دستور کار قرار دارد و این موضوع به صورت مستمر و منظم تا رفع این بحران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.