وحید علی ضمیر روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنج گروه خدمات شهری به صورت مستمر با در اختیار داشتن تجهیزات لازم عملیات پاکسازی معابر همدان را به صورت روزانه برعهده دارند.

وی با بیان اینکه تمامی معابر شهر همدان به طور کامل پاکسازی شده اند، اضافه کرد: سه روز قبل از انجام  ضدعفونی و سم پاشی معابر و خیابان های یک منطقه، مراتب از طریق رسانه ها، فضای مجازی و تارنمای hamedan.ir به مردم اطلاع رسانی می شود.

علی ضمیر خاطرنشان کرد: این طرح از هشتم اسفندماه سال قبل اجرایی و همچنان ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان یادآور شد: در راستای اجرای این طرح عملیاتی از ظرفیت بالقوه نیروهای بسیج و نیز ستاد مردمی مقابله با کرونا استفاده شده است.

وی افزود: تمامی مبلمان شهری، معابر و خیابان های شهر همدان در سه نوبت صبح، ظهر و شب در طول هفته گندزایی و ضدعفونی می شوند.

علی ضمیر یادآور شد: همچنین شهروندان همدانی می توانند با برقراری ارتباط با سامانه ۱۳۷ نسبت به اعلام نیاز برای گندزدایی و ضدعفونی شدن محل ها و مکان های مورد نظر اقدام کنند.

وی با اشاره به نصب دهها بنر بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر همدان افزود: شهرداری در اماکن عمومی اقدامات بهداشتی را انجام می دهد.

معاون شهردار همدان با اشاره به تداوم اجرای طرح ممنوعیت ورورد شهروندان به بوستان‌ها، اظهار داشت: در راستای قطع زنجیره بیماری کرونا و تضمین سلامت شهروندان بنرهای اطلاع رسانی با موضوع در خانه ماندن شهروندان در سطح این شهر نصب شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.