محسن جهانشیر روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: نوروز امسال با شیوع ویروس کرونا در کشور موجب رنج و سختی مردم شد و در این بین سازمان های مردم نهاد جوانان استان ایثارگونه قدم های بسیار بزرگی برای حل مشکلات مردم و بیماران مبتلا به ویروس کرونا برداشته اند و یار و یاور جامعه فداکار پزشکی و پرستاری نیز بوده و هستند.

وی بیان کرد: تشکل‌های مردمی به ویژه جوانان در این مدت با تقویت همدلی و همبستگی میان مردم و نیز انجام کمک های انسان دوستانه و فرهنگ سازی آموزشی کمک شایانی به مسوولان داشته اند.

جهانشیر افزود: سازمان های مردم نهاد در راستای کمک های داوطلبانه به سیستم بهداشت و درمان در یک ماه اخیر، ضمن همکاری با دستگاه های اجرایی برای ضدعفونی کردن سطح شهر، اقدام به توزیع رایگان محلول های ضدعفونی در میان نیازمندان کردند.

وی اضافه کرد: بسیاری از سمن های امور جوانان همدان در قامت سفیران سلامت همچنان فعالیت های مردمی را ادامه می دهند و دستگاه ورزش استان نیز به طور قطع حمایت لازم را از آنها دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: هم اینک سازمان های مردم نهاد در امور جوانان همواره در کنار مسوولان در راستای حل دغدغه های جامعه و نیز تقویت روحیه کارآفرینی و تولید قدم برداشته اند که نمونه آن راه اندازی کارگاه تولید ماسک در ملایر بود.

وی یادآور شد: این سمن ها با همراهی دولت در راستای تهیه اقدام بهداشتی به صورت جهادی ورود پیدا کرده اند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۵۵ هزار و۷۴۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به سه هزار و ۴۵۲ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.