حمدالله چاروسایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنج سمن جوان در این شهرستان به صورت خودکفا با اخذ مجوزهای لازم اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک کرده اند و اکنون خدمات دهی بسیار مطلوبی را براساس نیاز مردم در پیشگیری از ویروس کرونا ارایه می دهند.

وی اضافه کرد: این کارگاه تولیدی با اشتغالزایی برای ۱۵ جوان ایجاد شده و دستگاه ورزش و جوانان حمایت لازم را از این سمن ها دارد.

چاروسایی بیان کرد: این سمن ها با همراهی دولت در راستای تهیه اقدام بهداشتی به صورت جهادی ورود پیدا کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در بازدید از این کارگاه گفت: اقدام این سمن ها در راستای پیشگیری از ویروس کرونا قابل ستایش است.

محسن جهانشیر افزود: سازمان های مردم نهاد در امور جوانان همواره در کنار مسوولان در راستای حل دغدغه های جامعه و نیز تقویت روحیه کارآفرینی و تولید قدم برداشته اند.

استان همدان دارای ۱۱۰ سمن جوان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ظهر امروز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طبق آخرین آمارها، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان به ۱۳۱ تن رسیده است.

رشید حیدری مقدم بیان کرد: ۳۵ نفر در شهرستان همدان، ۲۱ نفر در اسدآباد، ۲۰ نفر در نهاوند، ۱۷ نفر در ملایر، ۱۱ نفر در رزن، ۹ نفر در کبودراهنگ، ۹ نفر در بهار، ۶ نفر در فامنین و سه نفر در تویسرکان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: از تعداد ۱۳۱ فرد مبتلا به ویروس کرونا در استان همدان هم اینک ۴۶ تن در بیمارستان تحت مداوا و درمان هستند و بقیه ترخیص شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.