سرهنگ فرخ جمالی پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: محدودیت تردد از ساعت هشت صبح از سمت بلوار ارتش (واقع در مسیرهای جاده کرمانشاه و سنندج) به سمت مرکز شهر اعمال شده و راه برای تردد خودروهای غیربومی مسدود شد.

وی اضافه کرد: همچنین از پل چهار راه بابک (جاده ملایر) و تقاطع فرهنگیان (ابتدای جاده تهران) به سمت مرکز شهر همدان راه برای تردد خودروهای غیربومی بسته شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: چنانچه خودرویی به محدوده تردد ممنوع وارد شود ۵۰۰ هزار تومان جریمه و در صورت مقاومت برای حضور در سطح شهر و ترک نکردن محل، به مدت یکماه خودرو  در پارکینگ توقیف می شود.

سرهنگ جمالی بیان کرد: همچنین دارندگان خودروهای دارای شماره انتظامی غیر بومی بدانند که در صورت تردد در سطح شهر دوربین های نظارتی شماره آنها را ثبت کرده و مالکان این وسایل نقلیه اعمال قانون می شوند.

وی تاکید کرد: هر چند مالکان برخی از خودروهای غیربومی ساکن همدان هستند اما در مدت زمان اعمال محدودیت ترافیکی نباید خودروی خود را از خانه خارج کنند در غیر اینصورت توسط دوربین های نظارتی جریمه می شوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان بیان کرد: خودروهای غیربومی می توانند از کنار شهر عبور کنند ولی نمی توانند در مسیرهایی که محدودیت ترافیکی اعمال شده تردد کنند.

۳۳۵ تن تاکنون در استان همدان به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد با تلاش تیم پزشکی ۲۲۴ تن بهبود یافته و مابقی این افراد تحت درمان در بیمارستان ها هستند.

بگفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکنون ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲ هزار و ۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.