محمد حسین پور روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت:این طرح در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد در سطح شهر انجام شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده خودروها از فردا دوشنبه بر اساس پلاک به صورت زوج و فرد حق تردد در سطح شهر را دارند.

حسین پور با بیان اینکه این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، گفت: خودروهایی که عدد سه رقمی پلاک آنها فرد باشد قادر به تردد در روزهای فرد شامل یکشنبه، سه‌شنبه ، پنجشنبه و جمعه در سطح شهر هستند.

وی اظهار داشت: همچنین خودروهایی که عدد سه رقمی پلاک آنها زوج باشد در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه مجاز به تردد در سطح شهر هستند.

شهردار نهاوند یادآور شد: معیار خواندن پلاک خودرو از چپ به راست است که آخرین رقم پلاک یعنی رقم آخر بخش سه رقمی آن مبنای زوج یا فرد بودن پلاک محسوب می شود.

نهاوند در ۱۵۰ کیلومتری جنوب همدان واقع شده است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز اعلام کرد: تاکنون ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۷۲۴ نفر فوت کرده و ۴ هزار و ۵۹۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور درباره تعداد افراد مبتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت شدگان ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۰۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر افزایش یافت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۴۵۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۳ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۷۲۴ مورد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.