رشید حیدری مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ۷۷ فرد مبتلا به ویروس کرونا تا امروز در این استان شناسایی شدند که ۲۰ تن از این افراد مربوط به شهرستان همدان است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۷۷ بیمار ۱۶ مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان اسدآباد، ۱۲ مورد در نهاوند، ۱۰ مورد در ملایر، پنج مورد در رزن، چهار مورد مثبت در فامنین، چهار مورد در کبودراهنگ، سه مورد در بهار، ۲ مورد در تویسرکان و یک مورد در خارج از استان بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: بیشترین میزان ابتلا به ویروس کرونا در این استان افراد بالای ۷۰ سال است و در بین افراد مشکوک به ویروس کرونا، سنین ۴۰ تا ۴۹ سال بیشترین آمار را از آن خود کردند.

کیانوش چهانپور  رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز سه شنبه درباره تازه ترین امار مرتبط با کرونا اعلام کرد: تاکنون ۸۰۴۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین ۲۷۳۱ نفر بهبود یافته‌اند.

جهانپور افزود: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۸۸۱ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۸۰۴۲ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۲۹۱ مورد رسید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۷۳۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و روند بهبودی و ترخیص این بیماران افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.