حسین بشری روز پنجشنبه در این ارتباط بیان کرد: در چند روز گذشته برای بیش از هزار و ۲۰۰ مالک خودروی دارای پلاک غیر بومی که در استان همدان حضور یا تردد داشته اند اخطار ارسال شده یا تیم های پلیس راهور آنها را به خارج از استان هدایت کردند.

معاون اجتماعی انتظامی استان همدان افزود: لازمه ریشه کن کردن ویروس کرونا، قطع این زنجیره است بنابراین باید با ماندن در خانه و پرهیز از خروج غیرضروری از منزل، کادر درمانی را در شکست کرونا یاری داد.

بشری به تمامی رانندگان و مسافرانی که در استان همدان حضور دارند توصیه کرد تا قبل از جریمه شدن خودرو، اعمال قانون یا توقیف وسیله نقلیه حوزه استحفاظی همدان را ترک کرده و به شهر محل سکونتشان برگردند.

۳۳۵ تن تاکنون در استان همدان به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد با تلاش تیم پزشکی ۲۲۴ تن بهبود یافته و مابقی این افراد تحت درمان در بیمارستان ها هستند.

بگفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکنون ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲ هزار و ۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.