به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، اطمینان و مراقبت از سلامتی کارکنان، جلوگیری از بیمارشدن و قطع زنجیره بیماری، بیماریابی و اتخاذ پروتکل های درمان برای بیماران شناسایی شده از اهداف این طرح به شمار می رود که بر اساس رویه های تشخیصی و درمانی پس از ابلاغ این بخشنامه و در صورت عدم اتخاذ تصمیم ویژه توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۶ فروردین به اجرا درخواهد آمد.

اجرای این طرح در سه فاز شامل مرحله اول: سنجش تب توسط کارشناسان شرکت شهر سالم و سپس معاینه و دریافت شرح حال بالینی توسط پزشک ماهر، مرحله دوم: در صورت مشکوک بودن کارکنان، ارجاع توسط پزشک مستقر برای بررسی آزمایشگاهی و تست های مربوطه و مرحله سوم: در صورت مثبت بودن آزمایش ها، ارجاع به مرکز تخصصی و درمان منطقه ۵ شهرداری تهران صورت خواهد گرفت. 

اجرای فنی طرح غربالگری کارکنان شهرداری تهران بر عهده شرکت شهر سالم و هماهنگی و نظارت بر اجرای موثر فازهای طرح بر عهده اداره کل منابع انسانی شهرداری تهران است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز پنجشنبه درباره آخرین وضعیت ابتلای  قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته های آزمایشگاهی، ۲۳۸۹ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز ۷ فروردین ۱۳۹۸ به ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۷ نفر از بیماران کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲۲۳۴ نفر افزایش یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.