رشید حیدری مقدم روز پنجشنبه در گفت گو با ایرنا بیان کرد: طبق آخرین آمار و نتایج به دست آمده، شمار مبتلایان به کرونا در این استان به ۹۶ نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: نتیجه آزمایش ویروس کرونای ۲۷ نفر در شهرستان همدان، ۱۷ نفر در اسدآباد، ۱۵ نفر در نهاوند، ۱۰ نفر در ملایر، هشت تن رزن، پنج تن در بهار، پنج تن در کبودراهنگ، پنج تن در فامنین و ۲ تن در تویسرکان مثبت بوده و ۲ تن از مبتلایان مربوط به افرادی است که از خارج استان وارد همدان شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه شمار جان باختگان ناشی از ویروس کرونا در این استان چهار تن است افزود: هر مرگی را نمی توان به ویروس کرونا ربط داد بلکه باید تاثیر ویروس کرونا در فوت افراد توسط کمیته مرگ دانشگاه علوم پزشکی تایید شود.

حیدری مقدم اظهار داشت: هم اینک ۲۲۰ فرد مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان همدان بستری و تحت درمان هستند و هیچگونه کمبود تجهیزات برای درمان افراد بستری در بیمارستان ها وجود ندارد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۱۰ هزار و ۷۵ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۴۲۹ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و سه هزار و ۲۷۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.