محمد مظهری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قرار بود قبل از پایان سال گذشته درصدی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود اما میسر نشد و ظرف هفته آینده این تعهد عملی می شود.

وی با قدردانی از صبوری کادر فنی و بازیکنان نسبت به شرایط فعلی و تاخیر در پرداخت مطالبات مالی اضافه کرد: به هر حال شرایط پیش آمده در شیوع ویروس کرونا باعث شد تا مسوولان درگیر مبارزه با این ویروس و اولویت قراردادن تدارک نیازهای ضروری مردم باشند و به همین دلیل نتوانستیم قبل از سال جدید پرداختی داشته باشیم.

مظهری پیرامون آخرین وضعیت تیم پاس بیان کرد: برای شروع دوباره تمرینات برنامه ریزی لازم صورت گرفته ضمن اینکه دنبال رفع دغدغه مالی تیم هستیم.

وی افزود: هنوز زمان آغاز دور جدید تمرین آماده سازی تیم را اعلام نکردیم و کادر فنی در حال برنامه ریزی است.

 سرپرست باشگاه پاس یادآور شد: هدف تیم پاس صعود به لیگ دسته یک کشور است و برای رسیدن به این مهم نیاز به حمایت های به موقع داریم.

تیم پاس در گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور رتبه دوم را دارد.

پاسی ها تاکنون از ۲۱ بازی صاحب ۹ برد، ۹ تساوی و سه شکست شده اند تا با ۲۳ گل زده، ۱۵ گل خورده و کسب ۳۶ امتیاز در رتبه دوم این گروه قرار بگیرند.

این تیم در ادامه مسابقات پنج بازی سرنوشت ساز مقابل مس شهر بابک، نفت وگاز گچساران، ملی حفاری اهوازی، چوکا تالش و سردار بوکان دارد.

سه تیم از لیگ دسته دوم فوتبال کشور راهی لیگ یک می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.