به گزارش ایرنا عبدالمجید باقری نیا روز دوشنبه در نخستین حضورش در تمرین پاس همدان خطاب به بازیکنان اظهار کرد: برایم اسم و رسم ها بازی نمی کنند، بلکه هر فری در تمرین جدی تر و با انگیزه باشد در ترکیب اصلی جای دارد.
وی اضافه کرد: اگر فوتبال با اسم و رسم و سابقه ماندگار بود، خودم با پنج سرمربیگری در لیگ برتر باید در این مقطع باقی می ماندم اما حالا در لیگ 2 مربیگری می کنم بنابراین این اسم و رسم نیست که جایگاه بازیکن را حفظ می کند بلکه بازی و عملکرد خوب این هدف را عملی می سازد.
باقری نیا بیان کرد: انتظار داریم بازیکنان پاس با سرمربی تیم همسو و همدل باشند چرا که تنها هدفم موفقیت است و از این مسیرهرگز کوتاه نخواهد آمد.
وی با تاکید بر اینکه فقط در صورت اطمینان از موفقیت هدایت یک تیم را قبول می کنم، افزود: پاس تیم مهمی به شمار می رود و همه ما متعهد به کمک برای کسب موفقیت این تیم هستیم.
وی افزود: هر چه امسال به دست بیاید برای کادر فنی و بازیکنان بیش از پاس و همدان خواهد بود؛ بنابراین سعی در موفقیت تیم داشته باشید چرا که خود شما موفق خواهید شد.
سرمربی پاس همدان خاطرنشان کرد: در صورتی که بتوانم پاس را به لیگ یک صعود دهم، دوازدهمین بار است که این موفقیت را در سطح فوتبال ایران در رساندن یک تیم به رده بالاتر کسب می کنم ضمن اینکه چندین بار تیم ها را از سقوط نیز نجات داده ام.
وی بیان کرد: در قبول مربیگری با هیچ کس تعارف ندارم و حتی بازیکنان مصدوم هم ملزم به حضور در تمرین هستند حتی اگر بازی نکنند.
وی پیروزی پاس را حق مسلم مردم دانست و گفت: وقتی ببریم تماشاگران بیشتری به ورزشگاه خواهند آمد و نگاه مسوولان برای حمایت دو چندان خواهد شد.
عبدالمجید باقری نیا روز گذشته به عنوان سرمربی جدید پاس، جانشین عباس سرخاب سرمربی سابق این تیم شد.
وی سابقه مربیگری در تیم های شاهین اهواز، جنوب اهواز، استقلال اهواز، فولاد خوزستان، عملیات غیرصنعتی ماهشهر، تراکتور سازی تبریز، دیهیم اهواز، پگاه شوش، استقلال اهواز، کوثر خرم آباد، نفت مسجدسلیمان، فولاد یزد و شهرداری ماشهر را در پرونده دارد.
در صورت صدور کارت این مربی، وی در بازی فردا سه شنبه مقابل کیمیا فرایند تهران بروی نیمکت پاس خواهد نشست.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.