تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز اولین برد خود را در لیگ دسته یک تجربه کرد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال، امروز (دوشنبه) در شهرهای مختلف برگزار شد و ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف تیم فجر سپاسی رفت و موفق شد با سه گل میهمانش را از پیش رو بردارد.
 
محمد رستمی در دقیقه 16، اولین گل شاگردان رسول خطیبی را به ثمر رساند و حامد پاکدل در دقایق 56 و 84، دو گل دیگر را وارد دروازه فجر سپاسی کرد تا این تیم، پیروزی شیرینی را در اولین بازی خانگی خود کسب کند.
 
اما شهرداری تبریز نیز امروز میهمان همنام ماهشهری‌اش بود که با نتیجه چهار بر دو مغلوب حریفش شد تا دومین شکست پیاپی برای این تیم در هفته دوم ثبت شود.
 
گفتنی است؛ شهرداری تبریز در ایستگاه سوم رقابت‌ها، روز پنجم شهریور میزبان اکسین البرز است و ماشین‌سازی، میهمان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.
 
نتایج کامل بازی‌های امروز به شرح زیر است:
مس رفسنجان    2 - 2     آلومینیوم اراک    
نساجی مازندران             0 - 1     گل گهرسیرجان   
برق جدید شیراز   1 - 0     راه‌آهن  
اکسین البرز        1 - 0     ملوان    
مس کرمان         2 - 2     خونه به خونه     
ماشین‌سازی‌تبریز            3 - 0     فجر سپاسی     
بادران تهران        3 - 1     ایران جوان بوشهر            
صبای قم            0 - 1     نفت‌ م.سلیمان  
شهرداری ماهشهر           4 - 2     شهرداری تبریز Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.