مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: دلیل اصلی باختمان مقابل پارس جنوبی، خودمان بودیم.
 
میلاد فخر‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در خصوص شکست سنگین تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هفته اول لیگ هفدهم اظهار کرد: متاسفانه بازی خیلی بدی انجام دادیم و دلیل اصلی باخت، خودمان بودیم و از این بابت ناراحتیم.
 
وی افزود: تیم ما تغییرات بسیاری داشت و بازیکنان جوان زیادی به تیم با اضافه شده‌اند و این باعث ناهماهنگی بین بازیکنان بود و طول می‌کشد که بتوانیم با هم هماهنگ‌تر شویم.
 
فخرالدینی بیان کرد: متاسفانه داور مسابقه هم قضاوت خوبی نداشت و هیچ‌کدام از پنالتی‌هایی که برای حریف گرفت، درست نبود و یک بازیکن ما را هم اخراج کرد؛ البته نمی‌خواهیم این شکست را گردن داور بیندازیم.
 
وی در خصوص دریافتی خود از تیم فصل گذشته‌اش نفت تهران گفت: تنها 40 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌ام و هنوز 60 درصد از پولم باقی مانده و بابت مطالباتم از این تیم شکایت کرده‌ام. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.