به گزارش خبرنگار ایرنا تیم شهرداری آستارا در چمن ورزشی استادیوم وحدت این شهرستان در مقابل حدود یک هزار هوادار خود به مصاف تیم ملوان بندر انزلی رفت. نیمه نخست این دیدار که با رعایت احتیاط از ناحیه هر 2 تیم همراه بود، بدون رد و بدل شدن گل خاتمه یافت.
در نیمه دوم نادر دست نشان سرمربی ملوان انزلی ترکیب تیم خود را تهاجمی کرد و در دقیقه 54 بازی توسط بابک مرادی به گل رسید.
تشویق های تماشاگران انگیزه مضاعف به تیم شهرداری آستارا داد و در 10 دقیقه پایانی بازی دروازه بان تیم شهرداری با 2 واکنش زیبا، مانع از باز شدن دروازه اش شد.
قضاوت این دیدار بر عهده حسین لاله کار، امین ساسانیان و جاوید نیکخو بود.
نادر دست نشان سرمربی تیم ملوان بندر انزلی پس از پایان بازی گفت: تیم شهرداری تیم جوان و پر انرژی است و توانست بازی قابل قبولی ارائه دهد و اگر کیفیت زمین ورزشگاه مناسب بود، سطح کیفی بازی بالا می رفت.
وی با اشاره به اینکه در نیمه دوم تعدادی از بازیکنان اصلی ملوان وارد میدان شدند، افزود: تیم ملوان از شرایط خوبی برخوردار است و به آینده این تیم با میانگین سنی زیر 24 سال امیدوارم.
وی اضافه کرد: بزرگترین سرمایه ملوان، تماشاگران مشتاق آن است و این تیم جوان و شاداب، به یقین به جایگاه حقیقی خود خواهد رسید.
بابک پوربخش سرمربی تیم شهرداری آستارا نیز گفت: در مقابل تیم مطرح ملوان توانستیم بازی خوبی ارائه کنیم و تیم شهرداری آستارا با تکیه بر بازیکنان جوان و با تجربه خود در لیگ برتر استان گیلان نتایج قابل قبولی ارائه خواهد داد.
امسال تیم ملوان انزلی در لیگ دسته یک کشور و تیم شهرداری آستارا در لیگ برتر استان گیلان بازی خواهند کرد.
تجلیل از نادر دست نشان سرمربی تیم ملوان انزلی و سخاوت سلیمان نژاد از داوران ملی فوتبال کشورمان از حاشیه های این مسابقه بود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

** آغاز جشنواره مدارس فوتبال زیر 12 سال در شهرستان رضوانشهر
رئیس هیأت فوتبال رضوانشهر از برگزاری اولین جشنواره مدارس فوتبال زیر 12 سال این شهرستان با هدف استعدادیابی در رده های سنی خبر داد.
کامران نعمتی در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این جشنواره ، شش مدرسه فوتبال دارای مجوز حضور دارند که ز بین افراد شرکت کننده تعداد 10 نفر از بهترین ها بعنوان استعداد برتر انتخاب و به مرحله استانی راه خواهند یافت.
رئیس هیأت فوتبال رضوانشهر هدف از برگزاری این جشنواره را استعدادیابی در رده های سنی یاد شده ، گسترش ورزش فوتبال در سنین پایه و تشویق همه برای توجه به این ورزش ذکر کرد.
وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ، به هیچ وجه برد یا باخت نیست بلکه هدف، ترویج فوتبال در سنین پایه و خردسالی است که امیدواریم به ثمر بنشیند.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگاران: یوسف هدایتی - مهرعلی گواهی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.