حمید کللی فر روز پنج شنبه در ارتباط با دیدار روز گذشته تیمش برابر شهرداری همدان در گفت و گو با ایرنا افزود: در مقابل موقعیت ندادن به تیم حریف در ضد حملات دو موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم که با بدشانسی تبدیل به گل نشد.
وی یادآورشد: با توجه به تجاربی که کادر فنی و بازیکنان از رویارویی با تیم خوب همدان در دور اول رقابتها و همچنین دیدار هفته گذشته داشتیم با شناخت به مصاف این تیم رفتیم و هدف ما در این بازی در مرحله اول این بود که گلی دریافت نکنیم .
کللی فرد افزود: شناخت از نوع بازی حریف و انجام تمرینات خوب پیش از این بازی باعث شد تا به خوبی بتوانیم با دوندگی بازیکنان فضاهای نفوذ حریف را ببندیم.
کللی فرد تصریح کرد: دست تک تک هوادارانی که روز گذشته مسافتی طولانی طی کردند و تیمشان را 90 دقیقه تشویق کردند را می بوسم و امیدوارم هواداران همچون سالهای اوج شاهین تمام ورزشگاه را پر کنند تا با کمک آنها با دو پیروزی پیاپی به لیگ دسته یک نزدیک تر شویم.
کللی فرد در خصوص حضور بازیکنان جوان و با استعداد در تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: روز گذشته محمد محبی از بازیکنان جوان و خوش آتیه تیم را به میدان فرستادیم که بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت.
وی ادامه داد: جوانان مستعدی در تیم حضور دارند که به دلیل حساس بودن و سختی بازیهای دور دوم نمی توانیم از آنها بخوبی استفاده کنیم اما باید اشاره کنم با حضور این جوانان آینده ای درخشان در انتظار فوتبال بوشهر است و جا دارد از احمد زاده هم تشکری داشته باشم که ابتدای فصل به این جوانان مستعد بها داد تا بتوانیم هم اکنون و در آینده بیشتر از آنها استفاده و بهره لازم را ببریم.
سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در خصوص دو دیدار پیاپی خانگی تیمش نیز گفت: رقابتهای لیگ دسته دو سخت و فشرده است و تیم ها از لحاظ توان فنی نزدیک به هم هستند اما هم اکنون تیم شاهین شهرداری در یک موقعیت بسیار مناسب قرار دارد.
کللی فر ادامه داد: با توجه به دو بازی آینده که در بوشهر میزبان خواهیم بود، با کسب 6 امتیاز از این دو بازی صعود مستقیم به لیگ دسته یک محقق می شود.
شاهین در دیدار روز گذشته خود برابر شهرداری همدان به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت و با 9 امتیاز در رده سوم گروه خود و در فاصله یک امتیازی صدرنشین قرار گرفت.
از چهار دیدار آینده شاهین سه بازی آن خانگی است که این امر امیدواری آنها برای صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور را افزایش داده است.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.