محمد مظهری روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: نامه نگاری های لازم برای تامین بودجه برای پرداخت بخشی از قرارداد مالی بازیکنان انجام شده و با مساعدت مسوولان تا هفته آینده به حساب آنها واریز می شود.

وی اضافه کرد: تمرین های تیم هم اینک به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل اعلام شده و بازیکنان تا پنجم فروردین ماه آینده ضمن استراحت، تمرین های سبک خانگی را انجام می دهند.

مظهری بیان کرد: دور جدید تمرین آماده سازی تیم از ششم فروردین ماه آینده آغاز می شود و همه بازیکنان طبق صلاحدید کادر فنی باید از این زمان در تمرین ها حضور یابند.

سرپرست باشگاه پاس با اشاره به اینکه بخت بالایی برای صعود این تیم به لیگ یک وجود دارد، گفت: حمایت به موقع مسوولان در همین چند بازی باقی مانده راه صعود را هموار خواهد ساخت.

وی افزود: پاس از شانس های اصلی صعود به لیگ یک محسوب می شود و اگر هم توفیق صعود مستقیم را نداشته باشیم، امکان حضورمان در مرحله حذفی وجود دارد.

مظهری با بیان اینکه در نبود اعضای تیم درخواست ضدعفونی کردن خوابگاه محل اسکان بازیکنان را داده ایم، گفت: پیش از حضور بازیکنان نسبت به سم زدایی و ضدعفونی کردن مکان اقامت اعضای تیم اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور تا اطلاع ثانوی گفت: این اقدام تصمیم درستی بود چرا که سلامت تمامی بازیکنان را تهدید می کرد.

تیم پاس در گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.