به گزارش ایرنا، پژمان نوری سه شنبه شب پس از شکست 2 بر صفر تیمش برابر شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران افزود:
وی بیان کرد: بازیکنان شاهین با توجه به اینکه برای صعود و قهرمانی می جنگیدند بطور طبیعی از روحیه بسیار بالایی برای برد برخوردار بود.
نوری ادامه داد: به سرمربی شاهین بخاطر ساختن یک تیم خوب و به مردم بوشهر برای حضور پرشور خود در استادیوم و حمایت از تیم محبوبشان تبریک می گویم.
وی اظهار داشت: شاهین بوشهر در هفته پایانی با قرعه استراحت مواجه است و این شاید کار را برای تیم شاهین و صعودش سخت کند.
مربی ملوان انزلی گفت: این تیم امسال و سال های گذشته بصورت متمادی از اشتباه های داوری ضربه خورده ور در بازی با شاهین بوشهر نیز با اشتباه کمک داور گل اول تیم شاهین به ملوان توسط میلاد صارمی در وضعیت آفساید به ثمر رسید.
وی در ارتباط با خداحافظی خود از دنیای فوتبال گفت: با این تصمیم سعی بر میدان دادن بیشتر به بازیکنان جوان تیم داشتم که در دیدار امروز نیز موفق به گرفتن کارنامه قبولی در برابر شاهین شدند.
نوری افزود: با توجه به اینکه در بازی آینده هیچکدام از تیم های ملوان و نود ارومیه دغدغه صعود ندارند بدون شک می توان میدان بیشتری به بازیکنان داد.
وی در ارتباط با وضعیت دانیال ماهینی بازیکن بوشهری ملوان گفت: وی در اوایل فصل مصدوم شد و همین امر منجر شد تا درادامه نتواند خود را با تیم هماهنگ کند.
نوری افزود: ماهینی از بازیکنان شایسته ملوان است و برای آینده برنامه های زیادی برای وی داریم.
شاهین بوشهر در هفته سی و سوم لیگ دسته یک به مصاف سرخ پوشان پاکدشت می رود و ملوان بندر انزلی نیز در این هفته به استراحت می پردازد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.