به گزارش ایرنا مهدی تارتار جمعه شب پس از تساوی تیمش مقابل پیکان در مسجدسلیمان اظهار داشت: تیم پیکان هدفش این بود از اشتباه ما استفاده کند و به گل برسد که این امر محقق شد و بر روی اشتباه بازیکن ما به گل رسیدند.

وی گفت: در ادامه تغییر تاکتیک دادیم و سعی کردیم از توپ های بلند استفاده کنیم که در این کار موفق بودیم و گل مساوی را به ثمر رساندیم. در مجموع از نتیجه بازی راضی نیستیم و معتقدم هوادارانمان جایشان خیلی خالی بود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه شاهد یک بازی بی روح بودیم گفت: تا قبل از اینکه گل را دریافت کنیم خوب نبودیم و بچه های ما خیلی خونسرد بازی می کردند اما بعد از دریافت گل به خودشان آمدند و بهتر عمل کردن. از اینکه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی جبران کنیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات لیگ گفت: به هیچ وجه مایل نیستم لیگ نوزدهم بدون هوادار ادامه پیدا کند. اصلا فوتبال بدون هوادار معنی و لذتی ندارد. حضور هواداران به بازیکنان انگیزه می‌دهد و هیجان بازی را بیشتر می کند. امیدوارم یا بازی ها را تعطیل کنند یا کاری کنند که هواداران به ورزشگاه بیایند ولی در کل بهترین راه این است که فوتبالمان همین جا تمام شود.

تارتار افزود: از آنجا که تیم ما نه در کورس قهرمانی بوده و نه در انتهای جدول است، بچه های ما بدون انگیزه بازی می‌کردند در حالی که اگر هواداران بودند به مراتب بهتر بازی می کردیم. امروز حدود هشت تا ۱۰ نفر از مسئولین تیم پیکان در ورزشگاه حضور داشتند اما با وجودی که ما میزبان بودیم هیچ یک از اعصای هیات مدیره باشگاه در ورزشگاه حضور نداشتند.

وی ادامه داد: متاسفانه تیم ما شرایط خوبی ندارد و از نماینده سابق و جدید شهرستان انتظار داریم که از تیم حمایت کنند. این اندازه بی تفاوتی نسبت به تیم ما جای تعجب دارد.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پیکان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.