سردار قدرت الله احمدی پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای تدابیر سردار فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه نجف اشرف ۱۰ قرارگاه نیروی زمینی سپاه در بحث ضدعفونی و گندزدایی شهرستان‌ها و استان‌های جامه هدف در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: لشگر نبی اکرم (ص) کرمانشاه مأموریت دارد با استفاده از تجهیزات و ادوات بیولوژیک و نیروهای تخصصی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا وارد شهرستان نهاوند شود و اقدام برنامه ریزی شده را انجام دهد.

فرمانده لشکر ۲۹ حضرت نبی اکرم (ص) سپاه استان کرمانشاه ادامه داد: امروز طی جلسه‌ای که با حضور فرماندار شهرستان نهاوند، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند و جمعی از مسئولین تصمیمات خوبی اتخاذ شد و انشالله فردا برای ضدعفونی وارد عمل خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه در این رزمایش از توان گردان‌های عاشورا، امام حسین (ع)، بیت المقدس و امام علی (ع)، ظرفیت‌های موجود در شهرداری و دیگر دستگاه‌ها استفاده خواهد شد، گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر بتوانیم این ویروس منحوس را از کشور بزداییم.

سردار احمدی پور تصریح کرد: مردم بر اساس دستور رهبری که فرمودند توصیه‌ها و هشدارهای وزارت بهداشت برای پیشگیری از شیوع و ابتلاء به این ویروس لازم‌الاجرا است باید رعایت کنند چراکه امروز تنها مسئله‌ای که مورد تأکید است ماندن در خانه و رعایت مسائل بهداشتی و درمان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.