این نقاهتگاه با بیش از ۲۰۰ تخت به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به منظور طی دوره نقاهت بیماران مبتلا به کرونا که دوره درمان را گذرانده اند، ایجاد شده است.

استاندار کرمانشاه در مراسم افتتاح این نقاهتگاه گفت: از مردم تقاضا دارم باتوجه به اینکه استان به لحاظ وضعیت بیماری کرونا در وضعیت مطلوبی نیست؛ در خانه بمانند.
هوشنگ بازوند افزود: مردم فهیم استان از ترددهای غیرضروری جداً خودداری کنند و در انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت توصیه های بهداشتی اهتمام و جدیت داشته باشند.

وی اظهارداشت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ایجاد این نقاهتگاه و همکاری گسترده در ضدعفونی اماکن عمومی؛ با هدف ارایه خدمات به بیماران بعد از ترخیص از بیمارستان تشکر می کنم. 

استاندار کرمانشاه گفت: سپاه همیشه در بحرانها نقشی مهم و موثر در ارایه خدمات به مردم برعهده داشته که شایسته تقدیر است.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا ساعت ۱۲ یکشنبه شب موارد مثبت کووید ۱۹ در این استان ۱۸۲ نفر بوده که هفت نفر در ۲۴ ساعت گذشته اضافه شده است.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد ۱۸۲ مورد مبتلای به ویروس کرونا در استان تاکنون ۱۷ نفر فوت کرده اند.

به گفته او، همچنین از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در استان تاکنون ۹۰۴ نفر بستری شدند که از این تعداد ۷۸۶ نفر ترخیص و ۱۰۱ نیز در بیمارستانهای استان بستری هستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.