به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شفیعی عصر سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: با اعلام ۱۹ مورد جدید ابتلای به کرونا ویروس، تعداد افراد مبتلای به این بیماری در سطح استان کرمان به ۱۱۶ نفر رسید.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ مورد با بیماری حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند که ۴۹ مورد شک به ویروس کرونا داده شد که از این تعداد تست ۱۹ نفر مثبت شد.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌ها و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: از نظر جنسیتی ۱۰ مرد و ۹ خانم تست‌ها آنها مثبت شده است.

وی ادامه داد: از این موارد جدید، ۱۵ مورد آن مربوط به دانشگاه علوم پزشکی کرمان که عمده آنها در شهر کرمان هستند و دو مورد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، یک مورد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی سیرجان و یک مورد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هستند.

شفیعی عنوان کرد: میانگین سنی مبتلایان جدید بالای ۶۷ سال سن است که از موارد جدید تست دو نفر از پرسنل درمانی نیز مثبت شده است.

وی گفت: از روز گذشته یک خانم و یک آقا به دلیل ابتلاء به کووید ۱۹ فوت کردند که در مجموع تعداد جان باختگان بیماری کرونا ویروس در استان به ۱۲ نفر رسید.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌ها و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: در حال حاضر سه نفر در بخش آی سی یو بیمارستان‌ها بستری هستند و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر با حال خوب ترخیص شده‌اند.

وی گفت: از ابتدای اپیدمی کووید ۱۹ تا کنون هزار و ۱۳۴ مورد با عنوان بیماری حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند که ۶۲۱ مورد شک به کرونا داده شد که از مجموع تست‌هایی که افراد گرفته شد با احتساب موارد سرپایی (کادر درمان) که ۶۹۷ مورد بود، ۱۱۶ مورد آن مثبت اعلام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.