به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان نهاوند که در بخش خزل برگزار شد، اظهار کرد: این ویروس و پدیده منحوس از سیاست‌های استعماری و مستبدانه استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اینکه این ویروس موجب شد تا همه مردم و مسئولین هر آنچه در توان دارند برای مقابله با آن به کار بگیرند، گفت: در این راستا طی روزهای گذشته پیگیری‌هایی در راستای تأمین تجهیزات پزشکی و اعتباری برای شهرستان انجام‌شده و علاوه بر آن پیگیر استمرار فعالیت پروژه‌های عمرانی در شهرستان بودیم چراکه به علت شیوع ویروس کرونا برخی پروژه‌ها در شرف رکود بود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به‌صورت مصداقی می‌توان به پروژه محور نهاوند-آورزمان اشاره کرد که با پیگیری‌های صورت گرفته اقدامات لازم برای تهاتر املاک پیمانکار این محور انجام شد.

وی بابیان اینکه در سطح کشور قوای سه‌گانه وارد عمل شدند و علی‌رغم تحریم‌های ناجوانمردانه مجدانه در میدان هستند، گفت: در حال حاضر به‌واسطه تحریم‌های ناجوانمردانه از ورود کالاهای پزشکی نظیر ماسک و گان و غیره به ایران جلوگیری می‌شود که این نشان از خباثت استکبار جهانی دارد.

بهرام نیا با تأکید بر اینکه امروز مردم مقاوم ایران اسلامی برای گذر از این بحران وارد عمل شده‌اند، گفت: روحیه ایثار و مقاومت و همچنین عمل به توصیه‌های معظم معضم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی موجب شده تا گروه‌های جهادی، مردمی، سپاه و بسیج برای تأمین نیاز کشور وارد عمل شوند به طوری که در شهرستان نهاوند روزانه ۵ هزار عدد ماسک به همت این اقشار تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم پای‌کار هستند و لازمه تداوم این مهم ورود همه‌جانبه مسئولین است که باید نسبت به حساس سازی مردم به این ویروس با بهره‌گیری از توان پزشکان شهرستان اقدام کنند همچنان که این مهم روز گذشته در نشست با پزشکان و رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان مطرح شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهداف آمریکا و استکبار جهانی در خصوص شیوع این ویروس، گفت: یکی از سیاست‌های استکبار جهانی فلج کردت اقتصاد ماست لذا باید هوشیار باشیم و بسترهای لازم برای مقابله با این جنگ نابرابر را در اسرع وقت فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز با توجه به تعطیلی بازار و همچنین توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید و رونق اقتصادی، گفت: باید بسترهای لازم برای خریدوفروش کالاهای مایحتاج مردم در شهرستان نهاوند از طریق فروشگاه‌های اینترنتی در دستور کار قرار بگیرد تا رکود بازار و بیکاری نیز کاهش یابد لذا در این راستا مسئولین استان و شهرستان برای افزایش سرعت اینترنت در نقاط کور اقدامات لازم را انجام دهند..

بهرام نیا با اشاره به اینکه شیوع این ویروس می‌تواند یک امتحان برای ما باشد، گفت: ما باید راندمان کاری و بهره‌وری را بالا ببریم تاجهش تولید ایجاد شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.