فاطمه محمد بیگی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  قزوین ضمن تبریک سال جدید با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "جهش تولید" نام گذاری شده است،افزود: در سایه خودباوری و همچنین وحدت، همدلی و انسجام و تکیه بر دانش و تخصص جوانان مومن و انقلابی کشور هیچ کاری برای ملت بزرگ و ولایتمندار ایران از جمله جهش در حوزه صنعت و تولید سخت و ناممکن نیست.

وی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف ثابت کرده اند اگر یکدل و همصدا و منسجم باشند و ظرفیت جوانان به خوبی استفاده کنند می توانند به اهداف خود دست یابند و نمونه های زیادی از این موضوع را در تاریخ کشور داریم که از جمله آنها باید به دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس اشاره کنیم که این یکدلی و همزبانی موجب شد دشمن تا بن دندان مسلح نتواند یک وجب از خاک میهن اسلامی ما را اشغال کند و یا در عرصه های دفاعی با خودباوری و تلاش مضاعف موفق به ساخت پیشرفته ترین تسلیحات شده ایم که موجب تعجب و یاس دشمنان شده است.

منتخب مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری با درایت و هوشمندی و با توجه به وضعیت موجود کشور، به درستی این سال را جهش تولید عنوان کردند و ما معتقدیم با حضور جوانان جهادگر و با وجود مجلس انقلابی و پشتیبانی مردم و در سایه همدلی در سال ۹۹ شاهد جهش در عرصه های مختلف خواهیم بود.

وی اظهار داشت: با توجه به شدت تحریم ها، در عرصه تولید از این تهدید ها به عنوان فرصت استفاده کردیم و امروز مردم، صنعت، کشاورزی و واحدهای تولیدی ما قادرند با کمترین امکانات، به ابداعات و اختراعات محصولات جدید دست پیدا کنند و کمبودها را جبران کنند.

محمد بیگی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و اقدامات انجام شده در استان تصریح کرد: در بحران کرونا ظرفیت تولید ماسک در استان را نداشتیم اما امروز با تلاش نیروهای بسیجی جهادگر، حداقل پنج ظرفیت تولیدی ماسک و اقلام مرتبط را ایجاد کردیم و دست یابی به این موقعیت را مرهون بحران ها هستیم.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان و  بحران بیماری کرونا در شرایط سخت اقتصادی کشور  افزود:اما در تمام این سختی ها، جهش ها، ابداعات، ابتکارات و همدلی و تلاشهای فراوان باعث پیشرفت می شود و با توکل به خداوند در سال ۹۹ می توانیم جهش های برزگ و مثبتی در عرصه های مختلف داشته باشیم.

محمدبیگی ادامه داد: در تولید محصولات دانش بنیان نیز از جهش خوبی برخوردار  هستیم و در بحران کرونا در جلسه ای که با پارک علم و فناوری استان داشتیم توانمندی شرکت های دانش بنیان را دیدیم که امیدواریم در سال جهش تولید شاهد تقویت این حوزه نیز باشیم.

منتخب مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس یازدهم افزود: امیدواریم در سال ۹۹ در تولید، علم و همچنین در انسان دوستی، همدلی و وحدت جهش های خوبی داشته باشیم و وحدت رمز ایجاد جهش در قدمهای بعدی است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.