محمدرضا فیضی‌منش روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رعایت نکردن قانون مدیریت پسماند و رها کردن ضایعات میوه و تره‌ بار در معبر توسط برخی از کسبه بازار از عمده تخلفات ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه "سرگذر" یکی از مهمترین مناطق عرضه میوه و تره بار در شهر همدان است، اضافه کرد: رهاسازی زباله در فضای عمومی موجب اقدام تهدیدآمیز علیه بهداشت عمومی شده است.

فیضی منش بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی مشترک با شهرداری منطقه سه، نیروی انتظامی، اتحادیه میوه و تره‌بار و اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری، ۳۱ اخطاریه صادر و به کسبه متخلف ابلاغ شد.

وی گفت: همچنین علاوه بر بازدیدهای میدانی و دریافت گزارش های متعدد مردمی مبنی بر آلودگی محیطی توسط تعدادی از کسبه بازار سرگذر این مطالبه در دستور کار قرار دارد.

مدیر منطقه سه شهرداری همدان با تاکید بر لزوم رعایت موارد بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: رعایت بهداشت عمومی توسط تمامی اصناف و کسبه ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: بی توجهی به مسایل بهداشتی و هرگونه ایجاد آلودگی طبق مستندات جمع بندی و جهت اقدام به دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ارجاع می شود.

فیضی‌منش با قدردانی از همکاری مطلوب دادستانی و عوامل انتظامی همدان گفت: رعایت بهداشت عمومی وظیفه همگانی است.

بازار قدیمی سرگذر همدان دارای بیش از یکصد حجره است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.