به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی عصر چهارشنبه در کارگروه مولد سازی و فروش اموال غیر منقول مازاد استان همدان خطاب به مدیران استان با بیان اینکه بخشی فکر نکنید بلکه شرایط و وضع بودجه دولت را درک کنید، گفت: باید درک صریح و صحیح از وضع موجود کشور داشته باشید.

وی با بیان اینکه اموال غیر منقول دارایی‌های دولت است و باید از این دارایی‌ها استفاده بهینه داشت، گفت: باید با نگاه ملی به مسئله فروش اموال غیر منقول دولت نگاه کنیم.

شاهرخی با تاکید بر اینکه باید در جهت تحقق برنامه‌های دولت و خدمتگزاری به مردم گام برداشت و ضرورت دارد در همه بخش‌ها مدیران دستگاه‌های اجرایی درک صریح، صحیح و به موقع از شرایط نظام اداری کشور داشته باشد، گفت: میزان موفقیت در میزان درک مشترک از واقعیت‌های موجود و جاری کشور است.

استاندار همدان با بیان اینکه اموال مازاد شناسایی شده باید براساس مکانیزمی به فروش رفته و به حساب خزانه دولت واریز شود، گفت: در راستای اجرای مصوبات هیئت دولت باید با جدیت ورود کرد تا این مصوبات در استان همدان اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه با نگاه بلند به اداره کشور و سیاست‌های دولت همکاری لازم را انجام دهید و برای اموال غیر منقول مازاد در بحث مولد سازی طرح تفصیلی داشته باشید تا حداکثر استفاده را ببریم، گفت: نباید هیچ اموالی از دستگاهی به دستگاه دیگر بدون هماهنگی و اطلاع جا به جا شود.

شاهرخی اضافه کرد: اولویت فروش اموال مازاد است و در بحث مولد سازی به بخش خصوصی اجاره داده شود.

استاندار همدان با بیان اینکه باید کمیته‌های کارشناسی با اطلاعات جامع و دقیق و با حضور شخص مدیرکل و کارشناسان مربوطه تشکیل شود، گفت: کمیته شناسایی اموال موظف است اموال بزرگ مستقر در همدان و مراکز شهرستان‌ها را شناسایی و به کمیته برای تعیین تکلیف ارجاع داده دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.