سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در جلسه اعضای شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: در حوزه زیرساخترها به رغم محدودیت های مالی برای توسعه و تقویت صنایع توجه ویژه داریم و در سطح ملی آماده مذاکره و پیگیری امور از طریق وزرا هستیم. 

وی تامین برق را چالش عمده شهرک های صنعتی استان همدان دانست و گفت: پیگیری های خوبی در این حوزه صورت گرفته است و به توافق هایی نیز دست یافته ایم اما حل کامش مشکلات نیاز به پیگیری مستمر دارد.

شاهرخی گفت: وزیر نیرو برای رفع مشکل برق شهرک های صنعتی همدان قول مساعد داده است و امیدواریم خواسته های صنعتگران با شتاب محقق شود.

استاندار همدان به حل مشکل شهرک مبل و منبت حاجی آباد تاکید کرد و از دستگاه های اجرایی خواست پرونده این مشکل را هرچه سریعتر خاتمه بدهند.

وی شهرک خصوصی زاگرس را فرصتی برای استان همدان دانست و افزود: موانع موجود بر سر راه این طرح بزرگ برداشته شود تا به نتیجه برسد.

استاندار همدان به مدیریت پسماندهای صنعتی و عادی شهرک های صنعتی تاکید کرد و گفت: بخشداری ها با شرکت شهرک های صنعتی در این رابطه تعامل و همکاری لازم را داشته باشند. 

شاهرخی با اشاره به شرایط حاکم بر واحدهای صنعتی "چشمه قصابان" شهرستان بهار وظیفه سامان بخشی این منطقه را طبق قانون به فرماندار واگذار کرد و گفت: با کمک ظرفیت های شهرستان و استان مشکلات دسته بندی و حل شود ما نیز کمک می کنیم.

استاندار همدان ارایه تسهیلات گردشگری را نیازمند تقویت دانست و از متولیان حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خواست با جدیت بیشتری به تقاضاها رسیدگی کنند.

شاهرخی توجه به تولید را مهمترین کار در برهه کنونی دانست و از تمام اعضای شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خواست حضور در این جلسه را جدی بگیرند. 

استاندار همدان در پایان خط و نشانی هم برای مدیران دستگاه های اجرایی غایب کشید و گفت: از ابتدای سال هفت جلسه شورای گفت‌وگوی تشکیل شده و غایبان باید پاسخگوی عملکردشان باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.