حسن نوروزی، سه‌شنبه در حاشیه نشست شورای راهبری توسعه مدیریت فارس در گفت و گو با ایرنا افزود: در این نشست از دستگاه‌های اجرایی استان خواسته شده، عملکرد خود را در سال ۹۸ در حیطه شاخص‌های عمومی و اختصاصی اعلام کرده و اقدامات خود را در سامانه ذی‌ربط بارگذاری کنند.
وی ادامه داد: برای انجام این کار در گام نخست، دستگاه‌های اجرایی باید یک خود ارزیابی داشته باشند و مستندات آن را نیز در سامانه قرار دهند.
او بیان کرد: پس از انجام خود ارزیابی توسط دستگاه‌ها، ستاد آن دستگاه در سطح کشور، نمره دستگاه‌های استانی را ارزیابی می‌کند و ما نیز در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس به وسیله ارزیابان خود، اقدام به بررسی مجدد عملکرد دستگاه‌ها خواهیم کرد و در نهایت دستگاه‌هایی که در سال ۹۸ عملکرد بهتری داشته‌اند تجلیل خواهند شد.
نوروزی اظهار داشت: اینکه دستگاه‌ها عملکرد خوبی داشته یک بحث مهم است اما لازم است که دستگاه‌ها اقدامات خود را به خوبی مستندسازی کرده باشند تا بر اساس همان مستندات عملکرد آنها بررسی شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس اضافه کرد: بنابراین بر اساس روال هر سال، در شهریور ۹۹ و در قالب بیست و دومین جشنواره شهید رجایی از سه دستگاه برتر در شاخص‌های عمومی، سه دستگاه برتر در شاخص‌های تخصصی و سه دستگاه برتر در شاخص‌های عمومی و تخصصی تجلیل خواهد شد.
نوروزی گفت: از جمله شاخص‌های عمومی که مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، می‌توان به اقدامات مرتبط با دولت الکترونیک، ارایه خدمات با کیفیت بالا و واگذاری برخی مشاغل و وظایف به بخش خصوصی اشاره کرد.
وی بیان داشت: در زمینه شاخص‌های اختصاصی نیز وزارتخانه‌های مربوطه با سازمان اداری و استخدامی کشور تفاهم‌نامه‌ای منعقد کرده‌اند که منطبق با این تفاهم‌نامه، وظایفی برای برخی دستگاه‌ها مشخص شده که عملکرد دستگاه‌ها نیز در پیوند با آن وظایف بررسی خواهد شد.
او افزود: علاوه بر این، اگر دستگاهی در زمینه‌های خاص مانند اقتصاد مقاومتی، اشتغال، سرمایه‌گذاری و جذب و استفاده از ظرفیت‌های بودجه، اقدام خوبی انجام داده باشد در این جشنواره تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.