به گزارش ایرنا، ابوالفضل یاری روز سه شنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در استانداری قزوین برگزار شد،افزود: قزوین تنها استانی است که نمره کامل را در گزارش، اجرا و پایش برنامه های مربوط به اقتصاد مقاومتی به خود اختصاص داده است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قزوین با بیان اینکه با کسب 97 امتیاز و با فاصله بسیار کم با رتبه اول جزو سه استان برتر شدیم،اظهار داشت: این درخشش را باید به همه مدیران و مسئولان دستگاه ها و دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تبریک گفت.
یاری همچنین اظهار داشت: این ارزیابی در 6 عنوان و 45 شاخص صورت گرفت و تنها استانی که در حوزه اجرا، پایش و ارایه گزارش امتیاز کامل را کسب کرد،استان قزوین بود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دوره های آموزشی تامین سرمایه را در استان برای سرمایه گذاران، واحدهای تولیدی و بخش خصوصی برگزار کرده ایم و امیدواریم دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، پیمانکاران و بخش خصوص از این دوره ها به خوبی استفاده کنند.
وی گفت: می توانیم از دوره های آموزشی تامین سرمایه در بخش های مختلف برای کمک به تامین مالی پروژه ها و کارهای بزرگ در استان استفاده کرده و گام های بزرگی را برای رفع کمبودهای اعتباری پروژه ها برداریم.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.