به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار شامگاه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه فارس در شیراز افزود: زمان چندانی تا پایان سال مالی 96 (آخر تیرماه)باقی نمانده و چنانچه دستگاه های اجرایی تا هفته آتی نتوانند نسبت به جذب اعتبارات خود اقدام کنند، با جابجایی ردیف ها، این امکان در اختیار سایر دستگاه ها قرار خواهد گرفت تا حداکثر اعتبارات متعلق به استان فارس جذب و در استان هزینه شود.
وی ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس نیز نسبت به تدوین شاخص هایی برای سنجش و ارزیابی میزان تلاش دستگاه های اجرایی استان در زمینه جذب اعتبارات اقدام کند.
استاندار فارس ضمن تاکید بر لزوم کوشش در جهت جذب و هزینه کرد اعتبارات مربوط به آبیاری تحت فشار در استان با توجه به اهمیت موضوع افزود: برای این منظور نیز سازمان جهاد کشاورزی استان برای جذب حداکثری این اعتبارات برنامه ریزی منسجم و لازم را انجام دهد.
تبادار بر لزوم استفاده از ظرفیت تبصره 19 قانون بودجه با هدف بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی برای تامین اعتبار مورد نیاز پروژه های دولتی هم تاکید کرد وگفت: در شرایطی که دولت با تنگناهای مالی مواجه است، جلب مشارکت بخش خصوصی و حتی واگذاری طرح های عمرانی به این بخش می تواند با افزایش سرعت و کیفیت اجرای پروژه ها و خدمات رسانی به مردم کمک کند.
استاندار فارس بر لزوم تعیین تکلیف زمین های دولتی اختصاص داده شده برای اجرای طرح های زیربنایی و عمرانی هم گفت: چنانچه متقاضیان استفاده از این زمین ها پس دریافت زمین در خصوص آغاز عملیات اجرایی طرح خود کوتاهی و زمین های دولتی را بدون استفاده رها کنند، این امتیاز باید از آن ها سلب شود و در اختیار سایر متقاضیان قرار گیرد.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.