به گزارش خبرنگار مهر، حسین افشاری پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم همدان در انتخابات، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، این مشارکت اجتماعی را یک جهاد عمومی دانست.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری جایگاه ویژه‌ای را برای این دوره از انتخابات که با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو بوده در نظر گرفته است.

فرماندار همدان با بیان اینکه در حوزه همدان فامنین ۳۵۲ شعبه اخذ رأی در حال فعالیت هستند عنوان کرد: ۵۵ نامزد در حوزه همدان فامنین مجاز رقابت دارند.

افشاری تصریح کرد: حدود ۷ هزار و ۴۰ نفر عوامل اجرایی، پشتیبانی و خدماتی در حوزه همدان فامنین مشغول به خدمات رسانی هستند تا شاهد خلق حماسه جدید باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بر اساس گزارش دادستان در حوزه همدان و فامنین تخلفات محرز و منتج به تشکیل پرونده با ادله قوی نداشته‌ایم و عمده تخلفات، تبلیغات پیش از شروع مهلت قانونی بود و در یک سری موارد نامزدها اتهاماتی به هم وارد می‌کردند که به دور از اخلاق بود.

افشاری با اشاره به اینکه نامزدهای انتخاباتی حوزه همدان فامنین، نسبت به سایر حوزه‌های انتخابیه حرکات و رفتار عاقلانه‌ای داشتند، توضیح داد: ۴ اکیپ ویژه در سطح استان همدان فعال هستند و هیچ تخلف محرزی از سوی نامزدها گزارش نشده و تنها با تذکر و هشدار مشکلات حل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.