آیت الله علی معلمی روز جمعه در پای صندوق های رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در گفت و گو با خبرنگاران قائمشهر ، افزود : لازمه ادامه زندگی در سایه مردم سالاری دینی و دموکراسی حضور مردم در پای صندوق های رای است.

وی حضور مردم در همه انتخابات را مهم توصیف کرد و گفت: مخصوصا در این شرایط که استکبار و عوامل استکبار جهانی در صدد بدبین ساختن مردم نسبت به نظام و مسئولین نظام هستند بنابراین مردم با حضور در انتخابات  می توانند تمام توطئه های دشمن را خنثی کنند .

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه به گفته امام راحل ( ره ) دشمنان با توطئه هایشان می خواهند تا مردم را به سمت و سوی جهنم سوق دهند، بیان کرد: مردم با حضور یافتن در پای صندوق های رای علاوه بر آنکه توطئه های دشمن را خنثی می کنند ، بلکه سرنوشت خود را هم تعیین می کنند .

آیت الله معلمی با اشاره به اینکه مجلس در راس امور قرار دارد، افزود: مجلس مهم تر از دولت است چرا که مجلس است که مصوباتش را دولت اجرایی می کند ، بنابراین مجلس هم می تواند دولت را تقویت و هم کنترل کند .

وی با بیان اینکه اهمیت انتخابات مجلس مهم است ، گفت که از همه شهروندان ، احاد ملت و کسانی که واجد شرایط رای دادن هستند می خواهیم تا با حضوریافتن در پای صندوق های رای بار دیگر خود را به اثبات و مشت محکمی به دهن استکبار جهانی بزنند .

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به انتخابات درست و اصلح گفت که معیارهای انتخابات را مقام معظم رهبری تعیین فرموده اند بنابراین هرکسی براساس تشخیص خود می تواند به فرد اصلح رای دهد و یا می تواند از افراد خبره برای تشخیص افراد اصلح ، شایسته ، انقلابی و روحیه جهادی کمک بگیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.