محمد بازوند شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۸۴۰ دقیقه برنامه زنده از سوی معاونت سیما در چهار نقطه از شهر ایلام و دهلران با مشارکت بیش از ۷۵ نفر از عوامل و دست اندرکاران معاونت سیما پخش می شود و همچنین ارتباط های زنده ای با خبرنگاران سایر شهرستان های استان برقرار می شود.

وی افزود: در معاونت صدا هم ۹۰۰ دقیقه برنامه زنده تولید و پخش می شود و نیز در برنامه رادیویی روژ هامدلی (روز همدلی) اطلاعیه های لحظه ای مربوط به انتخابات برای مخاطبان انتشار می یابد.

بازوند یادآور شد: ۱۵ تیم خبری هم از سوی معاونت خبر در شعب اخذ رای در ایلام و دهلران و  دیگر شهرستان های استان مستقر می شوند و یک تیم خبری هم با استقرار در استانداری ایلام به عنوان ستاد فرماندهی انتخابات به صورت لحظه ای مخاطبان را در جریان اخبار مرتبط با انتخابات قرار می دهند.

وی اضافه کرد: طراحی ۱۲ باکس خبری از سوی واحد خبر و رادیو شامل ۶ باکس رادیو و ۶ باکس خبری در مورد اهمیت انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رای از دیگر فعالیت های صدا و سیمای مرکز ایلام در روز دوم اسفندماه است.

وی تاکید کرد: برنامه های صدا و سیمای مرکز ایلام علاوه بر ارتباط زنده با داخل استان به کرات ارتباط های زنده را با شبکه های ملی از جمله شبکه بین المللی خبر برقرار می کند.

ثبت نام از داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۰ تا ۱۶ آذرماه انجام و روند بررسی صلاحیت پرونده این داوطلبان در مراحل مختلف تا ۲۲ بهمن ادامه داشت و با انتشار اسامی نهایی نامزدها در ۲۳ بهمن ماه این فرآیند طولانی به پایان رسید و تبلیغات یک هفته ای نامزدها از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه برگزار و دوم اسفندماه نیز همزمان با سراسر کشور انتخابات مجلس در حوزه های انتخابیه انجام می پذیرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در ۵۵۴ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی در نقاط مختلف استان ایلام در هر دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران برگزار می شود و ۴۵۱ هزار نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، سیروان، چرداول، هلیلان، ایوان، مهران و ملکشاهی و حوزه انتخابیه دهلران هم شامل شهرستان های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان است.

استان ایلام دارای سه نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.