محسن جهانشیر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جامعه ورزش و جوانان همدان همگام با سایر اقشار ملت بزرگ کشور فردا جمعه حضوری پرشور در پای صندوق های رای خواهند داشت.

وی ابراز امیدواری کرد: شاهد انتخاب نمایندگانی متدین، انقلابی، شجاع، استکبار ستیز، کارآمد، ضد فساد، دلسوز برای حقوق مردم و هوشیار و وفادار به ولی فقیه باشیم تا در راستای تحقق فرمایشات رهبری انقلاب، مجلس مقتدر برای مصونیت کشور در مقابل دشمنان بار دیگر شکل بگیرد.

جهانشیر خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بار دیگر در مسیر پرنشاط خود باز هم در آستانه رویداد مهم و سرنوشت ‌ساز انتخابات قرار گرفته که میعادگاه تجلی همدلی و همزبانی است و در این میان در بطن رای هر ایرانی، آزادی در انتخاب، افزایش امنیت، پیشرفت و تدبیر در رشد پایدار و تقویت سرمایه اجتماعی کشور است.

وی بیان کرد: جامعه چندصد هزار نفری همدان فردا حضوری گسترده در پای صندوق های رای خواهند داشت و با انتخاب افراد اصلح، آینده کشور خود را رقم  می زنند.

جهانشیر با اشاره به اینکه مکان های ورزشی برای بهره مندی مسوولان برگزاری انتخابات آماده است، گفت: از امروز تا شنبه آینده هیچ مسابقه ورزشی در سطح مکان های ورزشی این استان برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.